Zwroty i reklamacje

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Ecosnacks.pl sp. z o.o.

Ul. Rejtana 53a

35-326 Rzeszów

z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY REKLAMACJA

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym www.ecosnacks.pl . Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i zwróć towar w sklepie w którym dokonałeś zakupu lub zwracany towar wyślij na nasz adres :

Ecosnacks.pl sp. z o.o.

Ul. Rejtana 53a

35-326 Rzeszów

z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY ZWROT

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami, dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Do 14 dni zwrócimy Ci pieniądze za nieuszkodzony towar.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na adres shop@ecosnacks.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl